top of page

Povestea mea

Salutare! Eu sunt Laura Covaci, Certified Professional Organizer si am fondat proiectul Tidyful din pasiune pentru organizare. Am absolvit Facultatea de Psihologie si inca de la primele locuri de munca am lucrat constant cu oamenii, incercand sa le inteleg nevoile si sa le raspund acestora cu promptitudine, profesionalism si rabdare.

​

Sunt o persoana sincera, empatica si cu un simt al responsabilitatii aparte. La 14 ani am simtit ca este momentul sa castig banii de buzunar prin propriile forte, asa ca le-am cerut acordul parintilor de a ma angaja part-time. Am vazut acest lucru ca fiind cea mai corecta modalitate de a le arata recunostinta mea si de a face ceva constructiv pentru viitorul meu. Astfel, la varsta majoratului, aveam deja experienta in mai multe domenii si o serie de abilitati care m-au ajutat ulterior in toate reusitele profesionale din mediul corporate in care activez de aproape 10 ani. Rolul actual de manager de recrutare imi ofera sansa sa coordonez zeci de procese de selectie de personal pentru proiecte locale sau din strainatate, experienta din care invat constant despre diversitate, munca in echipa, leadership si complexitatea fiintei umane.

​

Abilitatea de organizare mi-a fost aliatul de incredere pe plan personal si profesional. Am  cautat intotdeauna sa simplific procesele pe care le urmez, sa gasesc o logica in tot ceea ce fac si sa desfasor activitatile in cel mai ordonat, planificat si rapid mod posibil astfel incat resursele de timp si energie sa fie folosite acolo unde conteaza cu adevarat, cum ar fi calitatea interactiunii umane.

IMG_0479.jpg

Povestea TIDYFUL

In momentul in care am devenit mama, am inceput sa explorez cu adevarat modalitatile cele mai eficiente prin care imi pot face viata mai simpla si mai frumoasa prin organizarea locuintei. In timp ce pregateam spatiul pentru noul membru al familiei, am inceput sa observ cum actiunile mele generau efectele benefice asupra stilului de viata. Imi amintesc ca, la momentul respectiv, am reusit sa donez 7 saci cu diverse obiecte catre comunitatile de freecycle. Am simtit vreodata lipsa acelor obiecte? Nicidecum! Am castigat insa o casa aerisita si recunostinta oamenilor minunati pe care i-am intalnit si care s-au putut bucura cu adevarat de lucrurile primite.

​

Dorinta mea de a aprofunda acest domeniu a coincis si cu inceputul pandemiei, context care ne-a determinat pe multi dintre noi sa petrecem mai mult timp acasa si sa acordam o mai mare importanta conditiei in care se afla spatiul in care locuim. Nu de putine ori am auzit afirmatii precum "cat de simplu pare acum, eu nu m-as fi gandit niciodata la solutia asta" sau "sugestia ta mi-a schimbat viata". Atunci mi-am dat seama ca aceasta abilitate innascuta merita sa fie impartasita cu cei care au cea mai mare nevoie de ea.


Astfel, in 2021 am devenit membru al IAPO (International Organization of Professional Organizers), obtinand cu succes certificarea de specialist in organizare. Te invit sa citesti in continuare ce a rezultat din pasiune, creativitate si dorinta de a ajuta.

Untitled design(2).png
Cum a inceput
bottom of page